دنیای کوچک من :: سایت تفریحی استار فان

سایت تفریحی استار فان

وبلاگ استار فان همراه با جدیدترین اهنگ های فارسی و مطالب خواندنی روز

سایت تفریحی استار فان

وبلاگ استار فان همراه با جدیدترین اهنگ های فارسی و مطالب خواندنی روز

آخرین نظرات
  • ۳ آبان ۹۳، ۰۹:۲۴ - سهیلا مرادیان
    جالب!!!

دنیای کوچک من

جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۲۱ ب.ظ

دنیای من


دنیای کوچک من هنوز هم روشن است

دیوار سفید و بلندی در دنیای من وجود دارد

که خاطرات خوبهای زندگی کوچکم برایم به نمایش در میاید روی آن

خاطرات دوره ی خاصی از زندگیم که با همکلامی یک شاه شطرنج گذشت ...!

دل سنگ هم گاهی تنگ میشود ...!

یاد بازی ساده اما عمیقمان بخیر

شبهایی که من بودمو سیاه آسمانو ابرو ماه

تو هم بودی ......

یاد دوران گذشته برای من آرامشو لبخند دارد دوست من.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی