دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده ... :: سایت تفریحی استار فان

سایت تفریحی استار فان

وبلاگ استار فان همراه با جدیدترین اهنگ های فارسی و مطالب خواندنی روز

سایت تفریحی استار فان

وبلاگ استار فان همراه با جدیدترین اهنگ های فارسی و مطالب خواندنی روز

آخرین نظرات
  • ۳ آبان ۹۳، ۰۹:۲۴ - سهیلا مرادیان
    جالب!!!

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده ...

جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۴:۱۵ ق.ظ

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده ...


دنیای این روزای من هم‌قد تن‌پوشم شده



دنیای این روزای من هم‌قد تن‌پوشم شده 
انقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده


دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده 
تنها مدارا می‌کنیم، دنیا عجب جایی شده


هر شب تو رویای خودم آغوشتو تن می‌کنم 
آینده‌ی این خونه رو با شمع روشن می‌کنم


در حسرت فردای تو تقویمم‌‌و پر می‌کنم 
هر روز این تنهایی رو فردا تصور می‌کنم


هم‌سنگ این روزای من حتا شبم تاریک نیست 
اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست


هر شب تو رویای خودم آغوشتو تن می‌کنم 
آینده‌ی این خونه رو با شمع روشن می‌کنم



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی